@mastersthesis{efri:4713, author = {{Šimatović, Nino}}, title = {{Marketing malih poduzeća iz sektora turizma na društvenim mrežama Instagram i Facebook}}, } @mastersthesis{efri:4368, author = {{Sertić, Barbara}}, title = {{Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:4362, author = {{Ivančić, Sara}}, title = {{Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:4366, author = {{Markuš, Magdalena}}, title = {{Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje}}, } @mastersthesis{efri:4364, author = {{Jajčević, Petra}}, title = {{Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika}}, } @mastersthesis{efri:4697, author = {{Borak, Lorena}}, title = {{Karakteristike potrošača povezane s odabirom potpuno održive trgovine}}, } @mastersthesis{efri:4671, author = {{Matković, Vilma}}, title = {{Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki}}, } @mastersthesis{efri:4640, author = {{Glavan Vlaisavljević, Hannah}}, title = {{Istraživanje imidža turističke destinacije - otok Lošinj}}, } @mastersthesis{efri:4634, author = {{Bartolović, Mateja}}, title = {{Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje}}, } @mastersthesis{efri:3949, author = {{Širola, Anita}}, title = {{Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3946, author = {{Sambolek, Filip}}, title = {{Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje}}, } @mastersthesis{efri:3933, author = {{Bogdanović, Korina}}, title = {{Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta}}, } @mastersthesis{efri:4105, author = {{Čačić, Renato}}, title = {{Brendiranje Sisačko-moslavačke županije kao poželjne destinacije za mlade obitelji}}, } @mastersthesis{efri:3683, author = {{Stilinović, Karla}}, title = {{Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3230, author = {{Radić, Mirko}}, title = {{Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji}}, } @mastersthesis{efri:3233, author = {{Vukosavljević, Aleksandra}}, title = {{Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu}}, } @mastersthesis{efri:3226, author = {{Milinović, Nives}}, title = {{Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3221, author = {{Kosovac, Melanie}}, title = {{Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju}}, } @mastersthesis{efri:3228, author = {{Novak, Martin}}, title = {{Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta}}, } @mastersthesis{efri:3571, author = {{Kos, Magali}}, title = {{Profil potrošača organske kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:3556, author = {{Ocvirk, Ana}}, title = {{Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6}}, } @mastersthesis{efri:3552, author = {{Živković, Biljana}}, title = {{Dvosmislenost i konflikt uloge influencera}}, } @mastersthesis{efri:3547, author = {{Jekić, Matea Mirjam}}, title = {{Profil potrošača organskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3426, author = {{Kapetanović, Lovro}}, title = {{Utjecaj boje pri kupnji električnog automobila}}, } @mastersthesis{efri:3371, author = {{Bašić, Ivona}}, title = {{Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja}}, } @mastersthesis{efri:3358, author = {{Vidačković, Josipa}}, title = {{Prilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača}}, } @mastersthesis{efri:3051, author = {{Muždeka Prodanović, Adriana}}, title = {{Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene}}, } @mastersthesis{efri:3283, author = {{Volarić, Iva}}, title = {{Uloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3050, author = {{Šare, Antonio}}, title = {{Utjecaj ljekarnika pri donošenju odluke o kupnji bezreceptnog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2920, author = {{Brusić, Bartol}}, title = {{Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži}}, } @mastersthesis{efri:2919, author = {{Banušić, Nina}}, title = {{Ušteda vremena i novca korištenjem online bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2561, author = {{Štefančić, Maja}}, title = {{Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji}}, } @mastersthesis{efri:2555, author = {{Dozet, Maja}}, title = {{Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga}}, } @mastersthesis{efri:2558, author = {{Jurić, Andrea}}, title = {{Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja}}, } @mastersthesis{efri:2557, author = {{Janković, Alma}}, title = {{Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2556, author = {{Hajdinjak, Antonia}}, title = {{Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efri:2559, author = {{Olujić, Carla}}, title = {{Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y}}, } @mastersthesis{efri:2548, author = {{Skender, Sandra}}, title = {{Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani}}, } @mastersthesis{efri:2546, author = {{Sarađen, Ivan}}, title = {{Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti}}, } @mastersthesis{efri:2545, author = {{Samac, Elena}}, title = {{Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri}}, } @mastersthesis{efri:2542, author = {{Mandić, Monika}}, title = {{Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a}}, } @mastersthesis{efri:2515, author = {{Kolarić, Katarina}}, title = {{Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2517, author = {{Pečenković, Dolores}}, title = {{Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta}}, } @mastersthesis{efri:2511, author = {{Badurina-Dudić, Nikolina}}, title = {{Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2512, author = {{Božičević, Mario}}, title = {{Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2518, author = {{Šćira, Antonija}}, title = {{Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga}}, } @mastersthesis{efri:2519, author = {{Zornada, Patrick}}, title = {{Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr}}, } @mastersthesis{efri:2888, author = {{Prajz, Paola}}, title = {{Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera}}, } @mastersthesis{efri:2875, author = {{Dočkal, Nikolina}}, title = {{Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru}}, } @mastersthesis{efri:2873, author = {{Brajković, Josip}}, title = {{Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke}}, } @mastersthesis{efri:2463, author = {{Cvitković, Krešimir}}, title = {{Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2461, author = {{Barać, Sara}}, title = {{Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja}}, } @mastersthesis{efri:2472, author = {{Skupnjak, Dora}}, title = {{Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama}}, } @mastersthesis{efri:2460, author = {{Baldigara, Valentina}}, title = {{Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija}}, } @mastersthesis{efri:2465, author = {{Jakovljević, Andrea}}, title = {{Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2473, author = {{Tomljenović, Andrea}}, title = {{Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2469, author = {{Marušić, Monika}}, title = {{Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom}}, } @mastersthesis{efri:2679, author = {{Ivkić, Dajana}}, title = {{Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe}}, } @mastersthesis{efri:2430, author = {{Brkljačić, Ivana}}, title = {{Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja}}, } @mastersthesis{efri:2431, author = {{Kaić, Anna}}, title = {{Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja}}, } @mastersthesis{efri:2253, author = {{Ćustić, Anita}}, title = {{Glazbene navike i identitet generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efri:2242, author = {{Lilek, Manuela}}, title = {{Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:2126, author = {{Gavrić, Ana}}, title = {{Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja}}, } @mastersthesis{efri:2128, author = {{Kopjar, Lucija}}, title = {{Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja}}, } @mastersthesis{efri:2124, author = {{Bortek, Ivana}}, title = {{Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2132, author = {{Marčan, Katarina}}, title = {{Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda}}, } @mastersthesis{efri:2136, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Utjecaj mikro influencera u kampanjama}}, } @mastersthesis{efri:2243, author = {{Martinac, Janko}}, title = {{Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:2144, author = {{Udiljak, Marina}}, title = {{Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi}}, } @mastersthesis{efri:2230, author = {{Volarić, Karlo}}, title = {{Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement}}, } @mastersthesis{efri:2092, author = {{Kufek, Lea}}, title = {{Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje}}, } @mastersthesis{efri:2085, author = {{Čiča, Iva}}, title = {{Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2097, author = {{Puškarić, Antonija}}, title = {{Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2106, author = {{Trbojević, Andrea}}, title = {{Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama}}, } @mastersthesis{efri:2096, author = {{Posavec, Maja}}, title = {{Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:2090, author = {{Frankulin, Matea}}, title = {{Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2102, author = {{Šegulja, Vedrana}}, title = {{Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM}}, } @mastersthesis{efri:2087, author = {{Dabac, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama}}, } @mastersthesis{efri:2100, author = {{Rupčić, Ivana}}, title = {{Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata}}, } @mastersthesis{efri:2223, author = {{Hohnjec, Marijana}}, title = {{Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2191, author = {{Benčić, Teuta}}, title = {{Competitive advantage of small stone producers}}, } @mastersthesis{efri:2210, author = {{Vukosavljević, Aleksandra}}, title = {{Profil potrošača organske hrane u Sisačko-moslavačkoj županiji}}, } @mastersthesis{efri:2199, author = {{Kristić, Barbara}}, title = {{Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2200, author = {{Levicki, Bianka}}, title = {{Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:1964, author = {{Pandurić, Filip}}, title = {{Spremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1919, author = {{Bembić, Aurora}}, title = {{Razlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:1792, author = {{Klarić, Mia}}, title = {{Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efri:1796, author = {{Šeškar, Ema}}, title = {{Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1639, author = {{Mulc, Dominik}}, title = {{Impulzivno trošenje dobivenog novca}}, } @mastersthesis{efri:1642, author = {{Pleša, Nikolina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala}}, } @mastersthesis{efri:1637, author = {{Marković, Janja}}, title = {{Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma}}, } @mastersthesis{efri:1648, author = {{Sinčić, Katarina}}, title = {{Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa}}, } @mastersthesis{efri:1635, author = {{Košara, David}}, title = {{Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju}}, } @mastersthesis{efri:1641, author = {{Pavlović, Elizabeta}}, title = {{Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:1647, author = {{Sardelić, Loris}}, title = {{Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća}}, } @mastersthesis{efri:1631, author = {{Androić, Lana}}, title = {{Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:1561, author = {{Palmić, Darko}}, title = {{Analiza i mogućnosti poboljšanja društvenih mreža u Zoološkom vrtu Zagreb}}, } @mastersthesis{efri:1312, author = {{Benić, Magdalena}}, title = {{Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni}}, } @mastersthesis{efri:1313, author = {{Ilić, Iva}}, title = {{Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu}}, } @mastersthesis{efri:1546, author = {{Badurina-Dudić, Nikolina}}, title = {{Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata}}, } @mastersthesis{efri:1314, author = {{Krapljanov, Viki}}, title = {{Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje}}, } @mastersthesis{efri:1332, author = {{Poropat, Nikola}}, title = {{Segmentation of tourist market in Croatia}}, } @mastersthesis{efri:1276, author = {{Fuček, Valentina}}, title = {{Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti}}, } @mastersthesis{efri:1288, author = {{Peloza, Petra}}, title = {{Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima}}, } @mastersthesis{efri:1286, author = {{Mučić, Valnea}}, title = {{Potrošački etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efri:1278, author = {{Komadina, Katarina}}, title = {{Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:1287, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Trgovačke marke i lojalnost potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1289, author = {{Radić, Vedrana}}, title = {{Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge}}, } @mastersthesis{efri:1148, author = {{Dilenardo Zamlić, Sara Maria}}, title = {{Čimbenici od utjecaja na potrošača pri kupnji nekretnine}}, } @mastersthesis{efri:892, author = {{Karamarko, Tomislav}}, title = {{Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa}}, } @mastersthesis{efri:909, author = {{Pernuš, Karlo}}, title = {{Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava}}, } @mastersthesis{efri:777, author = {{Ragus, Daria}}, title = {{Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z}}, } @mastersthesis{efri:770, author = {{Delić-Ibukić, Lea}}, title = {{Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji}}, } @mastersthesis{efri:776, author = {{Perčić, Dora}}, title = {{Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:726, author = {{Gojtanić, Simona}}, title = {{Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija}}, } @mastersthesis{efri:730, author = {{Katanar, Ivana}}, title = {{Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:724, author = {{Baždarić, Ivana}}, title = {{Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta}}, } @mastersthesis{efri:731, author = {{Keser, Tea}}, title = {{Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:727, author = {{Hajdinjak, Eva}}, title = {{Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku}}, } @mastersthesis{efri:729, author = {{Juričić, Iva}}, title = {{Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence}}, } @mastersthesis{efri:722, author = {{Bajčić, Valentino}}, title = {{Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:721, author = {{Babić, Marija}}, title = {{Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:680, author = {{Glavina, Martina}}, title = {{Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:681, author = {{Primorac, Sara}}, title = {{Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:876, author = {{Blažević, Iva}}, title = {{Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova}}, } @mastersthesis{efri:881, author = {{Pilko Demirkiran, Kristina}}, title = {{Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:623, author = {{Mužić, Matea}}, title = {{Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect}}, } @mastersthesis{efri:337, author = {{Smokvina, Kristina}}, title = {{Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike}}, } @mastersthesis{efri:336, author = {{Petrović, Marko}}, title = {{Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača}}, } @mastersthesis{efri:333, author = {{Jurić, Zlatka}}, title = {{Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane}}, } @mastersthesis{efri:330, author = {{Bažon, Sara}}, title = {{Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki}}, } @mastersthesis{efri:338, author = {{Šorli, Denis}}, title = {{Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba}}, }