@mastersthesis{efos:5909, author = {{Matković, Hrvoje}}, title = {{PRILAGODBA POSLOVNOG MODELA DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:5770, author = {{Šerić, Marta}}, title = {{BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5863, author = {{Grbavac, Antun}}, title = {{Povijesni razvoj e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:5604, author = {{Ivezić, Ivana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U OBRTNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5682, author = {{Mrđenović, Miroslav}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U VINSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:5857, author = {{Drobac, Vanesa}}, title = {{UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5501, author = {{Brajnović, Tena}}, title = {{VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:5638, author = {{Lolić, Stribor}}, title = {{ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5585, author = {{Grgić, Matej}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:5570, author = {{Galić, Ljerka}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI}}, } @mastersthesis{efos:5526, author = {{Pakšec, Dora}}, title = {{OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5879, author = {{Kovačević, Patricia}}, title = {{PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:5728, author = {{Poplašen, Ivana}}, title = {{PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA}}, } @mastersthesis{efos:5827, author = {{Vovk, Vanja}}, title = {{UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA}}, } @mastersthesis{efos:5483, author = {{Bartolović, Katarina}}, title = {{UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5660, author = {{Matić, Stjepan}}, title = {{VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE}}, } @mastersthesis{efos:5875, author = {{Riedl, Emma}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U INDUSTRIJI INFORMATIČKIH TEHNOLOGIJA}}, } @mastersthesis{efos:5535, author = {{Ćosić, Ilija}}, title = {{KORIŠTENJE DESIGN THINKING METODOLOGIJE U SVRHU OBLIKOVANJA MARKETINŠKE STRATEGIJE I RAZVOJA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5566, author = {{Suver, Luna}}, title = {{NATIVNO OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:5486, author = {{Bijelić, Dunja}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA GOOGLE KARTAMA}}, } @mastersthesis{efos:5737, author = {{Rašić, Ivona}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM IZ POZICIJE TRŽIŠNOG SLJEDBENIKA}}, } @mastersthesis{efos:5478, author = {{Bagudić, Anamarija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA DIGITALNIH VALUTA KOD GENERACIJE Y}}, } @mastersthesis{efos:5798, author = {{Vakanjac, Svetlana}}, title = {{UTJECAJ KATALOGA TRGOVAČKIH LANACA NA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:5745, author = {{Rusek, Marijana}}, title = {{ALTERNATIVNI OBLICI OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5802, author = {{Šimek, Valentina}}, title = {{KORISNIČKI GENERIRAN SADRŽAJ NA DRUŠTVENOJ MREŽI TIKTOK}}, } @mastersthesis{efos:5664, author = {{Mekić, Martina}}, title = {{KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efos:5534, author = {{Ćorluka, Josip}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA SPORTSKIM DOGAĐANJIMA}}, } @mastersthesis{efos:5747, author = {{Sabo, Josipa}}, title = {{PRILAGOĐENO OGLAŠAVANJE POMOĆU GOOGLE ADS PLATFORME}}, } @mastersthesis{efos:5594, author = {{Hrehorović, Ana}}, title = {{REMARKETING KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efos:5581, author = {{Grbeš, Petra}}, title = {{ULOGA UTJECAJNIKA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efos:5823, author = {{Vilk, Anja}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efos:5513, author = {{Cah, Domagoj}}, title = {{E-trgovina u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:5619, author = {{Kolar, Leonardo}}, title = {{LANDING STRANICA U SLUŽBI OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5565, author = {{Filipović, Antonio}}, title = {{MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{efos:5528, author = {{Čorić, Patricia}}, title = {{PRIKAZ TEHNIKE I ALATA EYE TRACKINGA U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5598, author = {{Ištuk, Ana}}, title = {{TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5825, author = {{Vizentaner, Domagoj}}, title = {{Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:5881, author = {{Tutenov, Anita}}, title = {{Prednosti i nedostaci u provedbi marketinga kod unajmljivanja marketinških agencija}}, } @mastersthesis{efos:5738, author = {{Repić, Ema}}, title = {{UTJECAJ INFLACIJE NA POTROŠAČKE NAVIKE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:5450, author = {{Garvanović, Jasna}}, title = {{PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA}}, } @mastersthesis{efos:5432, author = {{Šuker, Paula}}, title = {{KARAKTERISTIKE KUPOVNIH NAVIKA GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efos:5435, author = {{Zvonarić, Dario}}, title = {{Analiza suvremenih internetskih platformi za prodaju drogerijskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:5411, author = {{Džunja, Tomislav}}, title = {{PERCEPCIJA RIZIKA POTROŠAČA PRILIKOM KORIŠTENJA GLASOVNOG PRETRAŽIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5119, author = {{Burušić Barčan, Ivana}}, title = {{ZASTUPLJENOST E-MARKETINGA U AGROTURIZMU SLAVONIJE, BARANJE I SRIJEMA}}, } @mastersthesis{efos:4930, author = {{Vlahović, Martina}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5136, author = {{Livaja, Barbara}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:5182, author = {{Kordić, Marina}}, title = {{MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:5262, author = {{Mihalj, Petar}}, title = {{MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5228, author = {{Münz Filipović, Lea}}, title = {{MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA}}, } @mastersthesis{efos:5075, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4969, author = {{Čuić, Dino}}, title = {{PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5304, author = {{Stanković, Marino}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:5166, author = {{Majstrović, Lucija}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM}}, } @mastersthesis{efos:5115, author = {{Kujavić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU}}, } @mastersthesis{efos:5398, author = {{Zušćak, Domagoj}}, title = {{UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5357, author = {{Tomas, Luka}}, title = {{UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO}}, } @mastersthesis{efos:5154, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{efos:4890, author = {{Renka, Alen}}, title = {{ANALIZA CHATBOTA U PROGRAMIMA ISTOVREMENE RAZMJENE PORUKA}}, } @mastersthesis{efos:4892, author = {{Šarčević, Ana}}, title = {{ANALIZA FENOMENA STRAHA OD PROPUŠTANJA (FOMO) U UPRAVLJANJU MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5009, author = {{Glibo, Kristina}}, title = {{IMPLEMENTACIJA KOMPONENTI MOBILNOG MARKETING U SUVREMENIM POSLOVNIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:5181, author = {{Orkić, Marijana}}, title = {{MARKETING LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5176, author = {{Marić, Roberta}}, title = {{ZNAČAJ BUYER PERSONA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4926, author = {{Barić, Maja}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:5367, author = {{Čolaković, Vanesa}}, title = {{MARKETING PLAN TURISTIČKIH USLUGA BARANJE}}, } @mastersthesis{efos:5223, author = {{Cimbal, Mirjana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U MALOM I SREDNJEM PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5065, author = {{Jozić, Ivona}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4946, author = {{Biljalov, Vanja}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:5259, author = {{Barun, Lucija}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5215, author = {{Milas, Marko}}, title = {{OGLAŠAVANJE TRADICIJSKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5184, author = {{Grgurić, Mario}}, title = {{ISTRAŽIVANJE I SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:5039, author = {{Ivanković, Luka}}, title = {{PREGLED FORMATA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5171, author = {{Kranjčec, Marcela}}, title = {{UČINKOVITOST PRISTUPA PERSONALIZIRANOG DIGITALNOG OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:4988, author = {{Oreč, Ema}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5325, author = {{Šlafhauzer, Kristina}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5180, author = {{Klen, Marija}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5358, author = {{Tomašević, Antonija}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efos:5113, author = {{Küfner, Karla}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA}}, } @mastersthesis{efos:5114, author = {{Küfner, Karla}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOVI KANAL ZA OGLAŠAVANJE I UČVRŠĆIVANJE BRENDA}}, } @mastersthesis{efos:5197, author = {{Rupčić, Mateja}}, title = {{TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5393, author = {{Zebec, Antun}}, title = {{ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU}}, } @mastersthesis{efos:5168, author = {{Mandić, Sanja}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:5251, author = {{Peić, Petra}}, title = {{OGLAŠAVANJE PUTEM KORISNIČKI GENERIRANOG SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:4990, author = {{Ercegovac, Nikolina}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:5399, author = {{Zvekić, Marija}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4889, author = {{Alagić, Marko}}, title = {{IZAZOVI VOĐENJA BLOGA NAMIJENJENOG KOMERCIJALNOJ UPOTREBI}}, } @mastersthesis{efos:5312, author = {{Stojanović, Dario}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5222, author = {{Mlinarević, Franka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM}}, } @mastersthesis{efos:5088, author = {{Kelčić, Andrea}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5141, author = {{Včelik, Lovro}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROVEDBA MARKETINGA AUTOHTONIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4871, author = {{Trošelj, Franjo}}, title = {{IZGRADNJA STRATEŠKIH VOĐA U VOJNOJ ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{efos:4999, author = {{Budić, Gabrijela}}, title = {{OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE}}, } @mastersthesis{efos:5030, author = {{Liović, Iva}}, title = {{POZICIONIRANJE USLUGA NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efos:4571, author = {{Posavec, Roberto}}, title = {{MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4252, author = {{Pandža, Katarina}}, title = {{DIGITALNA TRANSFORMACIJA NA PRIMJERU PRUŽANJA JAVNIH USLUGA}}, } @mastersthesis{efos:3645, author = {{Roknić, Maja}}, title = {{Približavanje amaterskog sporta krajnjim korisnicima implementacijom mobilnog kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:3642, author = {{Grubić, Zoran}}, title = {{Primjena marketinga trgovine u distribuciji mineralnih gnojiva}}, } @mastersthesis{efos:4254, author = {{Vukušić, Mario}}, title = {{UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efos:4220, author = {{Rončević, Marija}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4559, author = {{Pavlović, Domagoj}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4568, author = {{Šimić, Josipa}}, title = {{KONJIČKI TURIZAM U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA SLAVONIJE}}, } @mastersthesis{efos:4562, author = {{Lozančić, Tena}}, title = {{UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽJA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4259, author = {{Nekić, Toni}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4570, author = {{Miličević, Mirta}}, title = {{Modeli praćenja kvalitete usluga}}, } @mastersthesis{efos:4544, author = {{Radoš, Maja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4536, author = {{Miličević, Matija}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:4554, author = {{Kokorić, Dražen}}, title = {{ONLINE PR}}, } @mastersthesis{efos:4553, author = {{Živković, Antonio}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:4558, author = {{Bilić, Ana}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4538, author = {{Mazur, Mihaela}}, title = {{TEHNIKE I ALATI ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA S NAGLASKOM NA „Z“ GENERACIJU}}, } @mastersthesis{efos:4548, author = {{Vulić, Tajana}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:4532, author = {{Gujčić, Stjepko}}, title = {{MARKETING U AGROTURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4507, author = {{Kovač, Matea}}, title = {{Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z}}, } @mastersthesis{efos:4650, author = {{Devčić, Matej}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4503, author = {{Golub, Mirna}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI OPG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4511, author = {{Naglav, Ozren}}, title = {{POTENCIJALI GEOLOKACIJSKOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:4517, author = {{Nađ, Karmen}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST I VIRTUALIZACIJA KAO NADOPUNA SUVREMENIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA}}, } @mastersthesis{efos:4502, author = {{Antunović, Marko}}, title = {{PROŠIRENA STVARNOST KAO NOSITELJ MULTIMEDIJALNE MARKETINŠKE INFORMACIJE}}, } @mastersthesis{efos:4564, author = {{Crnjac Ilić, Matea}}, title = {{STVARANJE DUGOROČNO LOJALNIH ODNOSA KROZ SUSTAVE NAGRAĐIVANJA}}, } @mastersthesis{efos:4518, author = {{Deak, Matej}}, title = {{TRENDOVI E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4505, author = {{Marković, Ena}}, title = {{TRENDOVI U VIDEO MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4510, author = {{Barbarić, Dinko}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:4520, author = {{Grgić, Božidar}}, title = {{VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4500, author = {{Kršić, Mario}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:4573, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4448, author = {{Kučera, Tony}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPNJU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4435, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:4397, author = {{Vareševac, Mateja}}, title = {{ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4389, author = {{Bubalo, Filip}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U IT INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4410, author = {{Ćosić, Barbara}}, title = {{DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA MANGO}}, } @mastersthesis{efos:4411, author = {{Peić, Klara}}, title = {{Economic potentials of smart cities}}, } @mastersthesis{efos:4396, author = {{Matković, Matea}}, title = {{INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE}}, } @mastersthesis{efos:4403, author = {{Mikić, Doris}}, title = {{NUŽNOST KREIRANJA IMIDŽA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4401, author = {{Stjepanović, Matea}}, title = {{OGLAŠAVANJE KROZ STRATEGIJU UTJECAJNIH OSOBA U MOBILNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:4663, author = {{Vovk, Vanja}}, title = {{REMARKETING OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:4404, author = {{Tomičić, Ivna}}, title = {{UPRAVLJANJE MASOVNIM KOMUNIKACIJAMA KROZ OGLAŠAVANJE, UNAPREĐENJE PRODAJE, DOGAĐAJE I ISKUSTVA}}, } @mastersthesis{efos:4408, author = {{Spudić, Josipa}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:4378, author = {{Pintar, Michaela}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4374, author = {{Kakša, Dejan}}, title = {{ANALIZA I POTENCIJALI VINSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4373, author = {{Dugandžić, Katarina}}, title = {{INTERNETSKO OGLAŠAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4377, author = {{Ognjenčić, Ivana}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:4339, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{INTERNETSKI OBLICI PLAĆANJA I DIGITALNE VALUTE}}, } @mastersthesis{efos:4338, author = {{Stojšić, Ana}}, title = {{Komparacija i učinkovitost turističkih mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:4336, author = {{Vidaković, Tihana}}, title = {{SUSTAV POTPORE U PLANIRANJU PAMETNIH GRADOVA}}, } @mastersthesis{efos:4332, author = {{Andrišić, Dasen}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4328, author = {{Lasić, Luka}}, title = {{NASTUP TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4323, author = {{Škara, Vedrana}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4256, author = {{Yousri, Jakob}}, title = {{Marketing plan turističkih ponuda Baranje}}, } @mastersthesis{efos:4153, author = {{Ljubičić, Kristina}}, title = {{Organizacija, planiranje i primjena marketinga na području vinskih cesta Osječko-baranjske županije}}, } @mastersthesis{efos:4149, author = {{Lalić, Marko}}, title = {{Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efos:3711, author = {{Božičević, Marina}}, title = {{Novi izazovi oporezivanja u digitalnom gospodarstvu}}, } @mastersthesis{efos:3475, author = {{Benčić, Ivana}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3908, author = {{Andrić, Monika}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3920, author = {{Kresić, Antonio}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3486, author = {{Miloloža, Lucija}}, title = {{Ekonomski potencijali pametnih gradova}}, } @mastersthesis{efos:3508, author = {{Raguž, Monika}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3533, author = {{Čerkez, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3620, author = {{Bela, Luka}}, title = {{Izrada mobilne aplikacije "Studos" za poslovni subjekt "Ekonomski fakultet u Osijeku"}}, } @mastersthesis{efos:3538, author = {{Rendulić, Sabina}}, title = {{Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža}}, } @mastersthesis{efos:3918, author = {{Vuka, Marina}}, title = {{Kupovne navike potrošača izazvane pandemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{efos:3640, author = {{Buljan, Anita}}, title = {{Mobilne internetske aplikacije u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3623, author = {{Tonković, Jona}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{efos:3850, author = {{Majetić, Andrea}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3863, author = {{Raguž, Antonija}}, title = {{Ponašanje industrijskih kupaca}}, } @mastersthesis{efos:3479, author = {{Čabraja, Miriam}}, title = {{Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa kroz sustave nagrađivanja}}, } @mastersthesis{efos:3529, author = {{Kurtović, Matea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda}}, } @mastersthesis{efos:3909, author = {{Đurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:3912, author = {{Ružić, Toni}}, title = {{Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3608, author = {{Ripić, Ivan}}, title = {{Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji}}, } @mastersthesis{efos:3499, author = {{Sokić, Iva}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:3450, author = {{Brocić, Dejan}}, title = {{Internetski oblici plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3990, author = {{Münz Filipović, Lea}}, title = {{Landing stranica u službi oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:3628, author = {{Ivić, Katarina}}, title = {{Marketinške aktivnosti za usluge u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3847, author = {{Sigur, Matea}}, title = {{Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti}}, } @mastersthesis{efos:3865, author = {{Ravlić, Marija}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3831, author = {{Krstanović, Luka}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3994, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{Oglašavanje kroz korisnički generiran sadržaj}}, } @mastersthesis{efos:4099, author = {{Lovrić, Lucija}}, title = {{Outstream video kao novi format oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:3997, author = {{Majer, Luka}}, title = {{Personalizirano oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:4014, author = {{Grgić, Matej}}, title = {{Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda}}, } @mastersthesis{efos:3941, author = {{Krištić, Ivo}}, title = {{Remarketing oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:4067, author = {{Goluža, Tomislav}}, title = {{Remarketing oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3580, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Trendovi e - trgovine: Kupovina glasovnim naredbama putem uređaja umjetne inteligencije}}, } @mastersthesis{efos:3630, author = {{Katavić, Lana}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{efos:3985, author = {{Kovačević, Patricia}}, title = {{Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka}}, } @mastersthesis{efos:3583, author = {{Katić, Martina}}, title = {{Poduzetničke aktivnosti u organizaciji festivala vina}}, } @mastersthesis{efos:3514, author = {{Biloš, Marina}}, title = {{RASTUĆI PROBLEM LAŽNIH VIJESTI U INTERNETSKOM INFORMIRANJU: PERCEPCIJA I STAVOVI STANOVNIKA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:3483, author = {{Mikulandra, Sandra}}, title = {{Organizacija i prodaja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3919, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Marketing plan turističkih usluga Baranje}}, } @mastersthesis{efos:3621, author = {{Jakobović, Petar}}, title = {{Poticanje kreativnosti i inovacija u poslovnom sustavu}}, } @mastersthesis{efos:3525, author = {{Krivić, Hana}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3618, author = {{Grbačić, Ivona}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3849, author = {{Vejić, Nives}}, title = {{Internetsko oglašavanje u hrvatskom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3560, author = {{Veršić, Domagoj}}, title = {{Analiza trendova mobilne trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3531, author = {{Roso, Kristina}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:3637, author = {{Ferić, Krešimir}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3589, author = {{Vitolić, Ines}}, title = {{Sigurnost MIS-a i računalni kriminal}}, } @mastersthesis{efos:3612, author = {{Meleš, Ivana}}, title = {{Trendovi elektroničkog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:3541, author = {{Lehpamer, Valentina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3895, author = {{Hampshire, Tea}}, title = {{Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:3915, author = {{Krstić, Vladimira}}, title = {{Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3490, author = {{Galić, Jelena}}, title = {{Platforme za e-trgovinu}}, } @mastersthesis{efos:3562, author = {{Mihaljević, Mihael}}, title = {{Pravni i etički aspekti e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3468, author = {{Marinić, Andrijana}}, title = {{Tipografija kao nositelj tekstualne poruke u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3527, author = {{Lefler, Vedran}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:3502, author = {{Bušić, Karmen}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3516, author = {{Blatančić, Antonela}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3543, author = {{Sabolić, Maria}}, title = {{Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid}}, } @mastersthesis{efos:3837, author = {{Radočaj, Manuela}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit}}, } @mastersthesis{efos:3851, author = {{Pajcur, Marina}}, title = {{Mobilni marketing kao komponenta u ponašanju potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3846, author = {{Milinović, Klara}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:4007, author = {{Bureš, Marko}}, title = {{Nativno oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3577, author = {{Kokolari, Maja}}, title = {{Baze podataka kao izvori podataka i informacija za menadžere}}, } @mastersthesis{efos:3485, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a}}, } @mastersthesis{efos:3279, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{E-marketing farmaceutskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3095, author = {{Stubičar, Sandra}}, title = {{Elektronski mediji i e-učenje u Srednjoj školi Koprivnica}}, } @mastersthesis{efos:2905, author = {{Čolakić, Suzana}}, title = {{Emocionalni brendovi}}, } @mastersthesis{efos:2963, author = {{Segedi, Tanja}}, title = {{Kupnja putem postupka javne nabave}}, } @mastersthesis{efos:2942, author = {{Mesarić, Saša}}, title = {{Primjena poslovne inteligencije u sustavima za upravljanjem znanjem}}, } @mastersthesis{efos:2928, author = {{Bakač, Tomislav}}, title = {{Upravljanje podacima u eri Big Data}}, } @mastersthesis{efos:2958, author = {{Glavota, Ana}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2890, author = {{Doko, Ines}}, title = {{Ekološki proizvod - suvremeni cilj proizvođača i potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2957, author = {{Burjan, Đenđi}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3693, author = {{Ivić, Ana}}, title = {{Više-kanalni marketing}}, } @mastersthesis{efos:2978, author = {{Mašić, Ivana}}, title = {{Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola}}, } @mastersthesis{efos:3652, author = {{Franjić, Franka}}, title = {{Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.}}, } @mastersthesis{efos:2850, author = {{Badrov, Nina}}, title = {{Revizija informacijskog sustava}}, } @mastersthesis{efos:2929, author = {{Balić, Iva}}, title = {{Vodstvo i upravljanje konfliktima u organizaciji}}, } @mastersthesis{efos:3253, author = {{Mijolović, Vjekoslav}}, title = {{Marketinški plan OseaDesign}}, } @mastersthesis{efos:3164, author = {{Kekez, Dino}}, title = {{Marketinški plan poduzeća INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:3750, author = {{Leventić, Ivana}}, title = {{Metrika mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3184, author = {{Ščević, Jelena}}, title = {{Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:2896, author = {{Kordić, Nika}}, title = {{Sociološki aspekti pranja novca - novi izazovi u računovodstvu i reviziji}}, } @mastersthesis{efos:2932, author = {{Džanko, Nikolina}}, title = {{Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2911, author = {{Ateljević, Tino}}, title = {{Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana}}, } @mastersthesis{efos:2897, author = {{Nikšić, Goran}}, title = {{Internetski informacijski prostor}}, } @mastersthesis{efos:2865, author = {{Končarević, Mihael}}, title = {{Pozicioniranje sportskog kolektiva u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3700, author = {{Jančić, Mateja}}, title = {{Marketing u turizmu na OPG-ovima}}, } @mastersthesis{efos:3725, author = {{Lelić, Antonija}}, title = {{Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta}}, } @mastersthesis{efos:3657, author = {{Bilandžić, Lucija}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3722, author = {{Meleš, Stjepan}}, title = {{Utjecaj promocije na kupnju proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2938, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3207, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3229, author = {{Filipović, Monika}}, title = {{Analiza marketinške kampanje}}, } @mastersthesis{efos:3783, author = {{Kovačević, Lucija}}, title = {{Blokiranje oglasa}}, } @mastersthesis{efos:3249, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:3225, author = {{Mašić, Mihael}}, title = {{Internetsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:3651, author = {{Grubeša, Dolores}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:3701, author = {{Jasenko, Mateja}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:3681, author = {{Pandžić, Marko}}, title = {{Oblici internetskog plaćanja i digitalne valute}}, } @mastersthesis{efos:3182, author = {{Matijević, Ivica}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{efos:3703, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2838, author = {{Vidaković, Dominik}}, title = {{Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer}}, } @mastersthesis{efos:2837, author = {{Santi, Antonio}}, title = {{Sustavi za upravljanje znanjem}}, } @mastersthesis{efos:3215, author = {{Pavlović, Marija}}, title = {{Trendovi e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:3702, author = {{Katava, Tina Kristina}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3172, author = {{Filipović, Iva}}, title = {{Video dnevnik kao sredstvo dostavljanja multimedijalne poruke}}, } @mastersthesis{efos:3736, author = {{Marošević, Đurica}}, title = {{Virtualna stvarnost}}, } @mastersthesis{efos:2834, author = {{Živikić, Martina}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:2809, author = {{Mišić, Marko}}, title = {{Društvene mreže i digitalno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2808, author = {{Blažević, Ivona}}, title = {{Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni}}, } @mastersthesis{efos:3746, author = {{Radičević, Iva}}, title = {{Izazovi vođenja bloga namijenjenog komercijalnoj upotrebi}}, } @mastersthesis{efos:3747, author = {{Šilović, Ivan}}, title = {{Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama i tražilicama}}, } @mastersthesis{efos:3690, author = {{Šarac, Aljoša}}, title = {{Nužnost kreiranje imidža proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3754, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije}}, } @mastersthesis{efos:3745, author = {{Mikić, Iva}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:3761, author = {{Fekete, Katarina}}, title = {{Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji}}, } @mastersthesis{efos:2783, author = {{Šćulić, Matea}}, title = {{Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala}}, } @mastersthesis{efos:2777, author = {{Gajić, Tena}}, title = {{Važnost interneta u marketinškim aktivnostima u procesu poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2758, author = {{Bilić, Iva}}, title = {{Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.}}, } @mastersthesis{efos:3035, author = {{Buljan, Tomislav}}, title = {{Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja}}, } @mastersthesis{efos:2983, author = {{Skvorcov, Vanja}}, title = {{Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune}}, } @mastersthesis{efos:2746, author = {{Čolak, Ivan}}, title = {{Distribucija i promocija mlijeka}}, } @mastersthesis{efos:2747, author = {{Mautner, Filip}}, title = {{Marketing usluga}}, } @mastersthesis{efos:2716, author = {{Šokac, Ana}}, title = {{Proširena stvarnost u marketingu.}}, } @mastersthesis{efos:2670, author = {{Erić, Emil}}, title = {{Alternativne metode marketinga s naglaskom na gerila marketing}}, } @mastersthesis{efos:2727, author = {{Sočković, Ivica}}, title = {{Marketinška komunikacija državne uprave za zaštitu i spašavanje}}, } @mastersthesis{efos:2698, author = {{Šarić, Eugen}}, title = {{Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2700, author = {{Šarić, Eugen}}, title = {{Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2696, author = {{Matić, Anamarija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{efos:2693, author = {{Matić, Anamarija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{efos:2726, author = {{Kovačević, Goran}}, title = {{Interkulturalna komunikacija u globalnom poslovnom svijetu}}, } @mastersthesis{efos:2673, author = {{Šljivac, Mislav}}, title = {{Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efos:2676, author = {{Grozbek, Hrvoje}}, title = {{Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.}}, } @mastersthesis{efos:2692, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{Potencijali selektivnih oblika turizma na primjeru Birdwatching turizma}}, } @mastersthesis{efos:2687, author = {{Zidar, Mirjana}}, title = {{Proizvođači i potrošači vina na primjeru proizvodnje vina u Vukovarsko-srijemskoj županiji.}}, } @mastersthesis{efos:3170, author = {{Roso Škrobonja, Nina}}, title = {{Upravljanje komercijalnim projektima}}, } @mastersthesis{efos:2630, author = {{Lah, Helena}}, title = {{Organizacija i provedba zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2629, author = {{Mijatović, Ivana}}, title = {{Ciljani Internet marketing pomoću Google Ads-a}}, } @mastersthesis{efos:3190, author = {{Radoš, Ivan}}, title = {{Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva}}, } @mastersthesis{efos:2878, author = {{Benić, Monika}}, title = {{Komunikacijska kompetencija kao preduvjet organizacijske uspješnosti}}, } @mastersthesis{efos:2638, author = {{Barbarić, Tomislav}}, title = {{Strateške odrednice mobilnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2626, author = {{Vukšić, Matija}}, title = {{Istraživanje tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2648, author = {{Vidakušić, Tajana}}, title = {{Komunikacija zaposlenika u poduzeću kao temelj poslovne diferencijacije}}, } @mastersthesis{efos:2884, author = {{Stanić Pavošević, Jadranka}}, title = {{Tržišni aspekti eko poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2511, author = {{Birovljević, Ozana}}, title = {{Utjecaj i primjena EU fondova na razvoj gospodarstva (osvrt na Republiku Hrvatsku).}}, } @mastersthesis{efos:2490, author = {{Andrišić, Matko}}, title = {{Alternativni oblici oglašavanja}}, } @mastersthesis{efos:2584, author = {{Sarić, Ana-Marija}}, title = {{Ekonomski rast Republike Poljske temeljen sredstvima regionalne politike Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2500, author = {{Bjelobrk, Josipa}}, title = {{Fotografija i video u službi brendiranja sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:2536, author = {{Hmura, Andreja}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja Hrvatskih osiguravajućih društava}}, } @mastersthesis{efos:2607, author = {{Šarić, Mario}}, title = {{Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva}}, } @mastersthesis{efos:2606, author = {{Raspudić, Nives}}, title = {{Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2499, author = {{Bogojević, Matej}}, title = {{Suvenir u funkciji brendiranja Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:2605, author = {{Puvača, Vladimir}}, title = {{Videooglašavanje putem Google Adwordsa na primjeru specijaliziranog medijskog portala}}, } @mastersthesis{efos:2587, author = {{Stipanović, Filip}}, title = {{Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije}}, } @mastersthesis{efos:2493, author = {{Barišić, Josip}}, title = {{Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing}}, } @mastersthesis{efos:2491, author = {{Antolović, Zrinka}}, title = {{Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2501, author = {{Blažević, Martina}}, title = {{Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing}}, } @mastersthesis{efos:2597, author = {{Papić, Daniela}}, title = {{Emocionalni pogled na brend}}, } @mastersthesis{efos:2539, author = {{Jović, Emilija-Antonija}}, title = {{Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja}}, } @mastersthesis{efos:2556, author = {{Kos, Stjepan}}, title = {{Komparacija plaća po gospodarskim djelatnostima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2616, author = {{Šumiga, Daria}}, title = {{Komparacija popularnih kriptovaluta Bitcoin i Ethereum}}, } @mastersthesis{efos:2559, author = {{Kvesić, Nikola}}, title = {{Plaća i materijalna prava zaposlenika na primjeru HŽ infrastrukture d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:2603, author = {{Pohilj, Krešimir}}, title = {{Postupci u sklapanju ugovora o osiguranju}}, } @mastersthesis{efos:2596, author = {{Milas, Mirko}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:2569, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Promjene u upravljanju korisničkim podacima u kontekstu odredbi opće uredbe o zaštiti podataka}}, } @mastersthesis{efos:2529, author = {{Pavin, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2531, author = {{Pavin, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje turističkom ponudom kroz primjenu mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2604, author = {{Prozinger, Silvija}}, title = {{HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2372, author = {{Popović, Tena}}, title = {{Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2423, author = {{Božić, Marijana}}, title = {{Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2516, author = {{Čuk, Mirela}}, title = {{Online promocija mjesta i događaja putem fotografije}}, } @mastersthesis{efos:2561, author = {{Levanić, Monika}}, title = {{Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom}}, } @mastersthesis{efos:2504, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra}}, } @mastersthesis{efos:2400, author = {{Primožić, Marina}}, title = {{Uloga CRM-a u poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2284, author = {{Ljevar, Boris}}, title = {{Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:2379, author = {{Barišić, Dinko}}, title = {{Održiva potrošnja u mlađoj populaciji}}, } @mastersthesis{efos:2381, author = {{Čepl, Suzana}}, title = {{Poslovanje i marketinške aktivnosti osječkog Taxi-ja}}, } @mastersthesis{efos:2388, author = {{Gašparić, Marina}}, title = {{Poslovanje i marketinške aktivnosti udruge slijepih Međimurske županije}}, } @mastersthesis{efos:2268, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efos:2392, author = {{Sendić, Kristina}}, title = {{Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2487, author = {{Aleksić, Antonio}}, title = {{Analiza tržišta osiguranja Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:2705, author = {{Čubela, Kristina}}, title = {{Komparativna analiza krivotvorenog novca na području Republike Hrvatske i Republike Ukrajine u razdoblju od 2014. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:2708, author = {{Čubela, Kristina}}, title = {{Komparativna analiza krivotvorenog novca na području Republike Hrvatske i Republike Ukrajine u razdoblju od 2014. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:2341, author = {{Medved, Tomislav}}, title = {{Modeli nagrađivanja u kreativnoj industriji na primjeru kreativne agencije Adverta}}, } @mastersthesis{efos:2474, author = {{Suvajac, Marko}}, title = {{Uloga proračunskog financiranja na razvoj nogometa u Osijeku}}, } @mastersthesis{efos:2334, author = {{Jukić, Darko}}, title = {{Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na industriju osiguranja}}, } @mastersthesis{efos:2462, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okružju}}, } @mastersthesis{efos:2204, author = {{Roso, Kristina}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{efos:2202, author = {{Radočaj, Manuela}}, title = {{Kreativnost u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:2192, author = {{Kursar, Vedran}}, title = {{Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:2229, author = {{Dundović, Ivana}}, title = {{Struktura kartičnog tržišta i platnoprometna infrastruktura u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2234, author = {{Magdić Klaić, Kornelija}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije}}, } @mastersthesis{efos:2166, author = {{Lončarević, Matea}}, title = {{Analiza poslovanja OTP d.d. banke u razdoblju od 2015. do 2017. godine}}, } @mastersthesis{efos:2213, author = {{Galić, Tomislav}}, title = {{Priprema i izrada projektnog prijedloga pri Europskom socijalnom fondu}}, } @mastersthesis{efos:2218, author = {{Vargović, Ana}}, title = {{EU projekti kao izvor financiranja- mit ili stvarnost?}}, } @mastersthesis{efos:2211, author = {{Dasović, Nikolina}}, title = {{Metode prodaje u trgovini na malo}}, } @mastersthesis{efos:2125, author = {{Malčić, Ana}}, title = {{Analiza kartičnog tržišta Hrvatske i Poljske u razdoblju od 2013. do 2016. godine}}, } @mastersthesis{efos:2639, author = {{Capjak, Katarina}}, title = {{Regionalna politika Europske Unije}}, } @mastersthesis{efos:2886, author = {{H. Arapović, Una}}, title = {{Big Data i marketing 21. stoljeća}}, } @mastersthesis{efos:2054, author = {{Homen, Kristina}}, title = {{Kretanje strukture javnog duga u Republici Hrvatskoj i odabranim zemljama}}, } @mastersthesis{efos:2046, author = {{Bašić, Ivana}}, title = {{Uloga i značaj kreditnih rejting agencija u suvremenoj ekonomiji}}, } @mastersthesis{efos:2087, author = {{Orešković, Kristina}}, title = {{Uloga i značaj sindikata na kompenzacije zaposlenika u zdravstvu.}}, } @mastersthesis{efos:2111, author = {{Vukušić, Mia}}, title = {{Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (opg)}}, } @mastersthesis{efos:2098, author = {{Malenica, Tomislav}}, title = {{Pregled stanja ekološke poljoprivrede u RH}}, } @mastersthesis{efos:2052, author = {{Kralj, Dino}}, title = {{Značaj Dark weba kao dijela internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:2011, author = {{Jurić, Ana}}, title = {{Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija}}, } @mastersthesis{efos:2016, author = {{Oužecky, Antonela}}, title = {{Pregled trendova u primjeni video marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2013, author = {{Lukanec, Dino}}, title = {{Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:2008, author = {{Greger, Boris}}, title = {{Multimedija u neuromarketingu}}, } @mastersthesis{efos:1958, author = {{Kovačević, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.}}, } @mastersthesis{efos:1951, author = {{Romić, Sanja}}, title = {{Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra}}, } @mastersthesis{efos:1982, author = {{Posavac, Melita}}, title = {{Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište}}, } @mastersthesis{efos:1953, author = {{Brlek, Nikolina}}, title = {{Prevencija računalnog kriminala}}, } @mastersthesis{efos:1914, author = {{Martić, Elizabeta}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:1913, author = {{Vulić, Maja}}, title = {{Analiza proračuna Grada Orahovice}}, } @mastersthesis{efos:2879, author = {{Ravlić Devald, Ivana}}, title = {{Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:1903, author = {{Hajduković, Boris}}, title = {{Način primjene Government to Bussiness (G2B) i Government to Citizens (G2C) portala s ciljem učinkovitog informiranja korisnika porezne uprave}}, } @mastersthesis{efos:1909, author = {{Hodak, Maja}}, title = {{Potencijali kamping turizma kao dio turističke ponude Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1892, author = {{Buljan, Anita}}, title = {{Sustavi za e-učenje}}, } @mastersthesis{efos:1890, author = {{Cvrković, Ivan}}, title = {{Suvremeni trendovi u poslovnom komuniciranju}}, } @mastersthesis{efos:1891, author = {{Grbeš, Filip}}, title = {{Upravljanje kvalitetom}}, } @mastersthesis{efos:1880, author = {{Milić, Ivana}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na primjeru portretne fotografije}}, } @mastersthesis{efos:1924, author = {{Ivić, Danijel}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{efos:1844, author = {{Kamenčak, Andrea}}, title = {{Marketinška istraživanja na Internetu}}, } @mastersthesis{efos:1841, author = {{Živković, Josipa}}, title = {{Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:4306, author = {{Holjevac, Marija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:1830, author = {{Periša, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Youtube}}, } @mastersthesis{efos:1832, author = {{Martinović, Mario}}, title = {{Analiza marketinških kampanja}}, } @mastersthesis{efos:1858, author = {{Drenški Cvrtila, Ljiljana}}, title = {{Model razvoja poslovne funkcije upravljanja ljudskim potencijalima u suvremenoj kompaniji}}, } @mastersthesis{efos:1860, author = {{Mijakić, Marizabela}}, title = {{Marketing elektroničkih medija}}, } @mastersthesis{efos:2350, author = {{Šarc, Matija}}, title = {{Poslovni informacijski sustav kao temelj današnjeg poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:2358, author = {{Štefanović, Krešimir}}, title = {{Primjena internetskog marketinga u drvnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1850, author = {{Helajz, Valentina}}, title = {{Primjena e-marketinga u studentskim udrugama}}, } @mastersthesis{efos:1921, author = {{Bagarić Čretni, Maja}}, title = {{Utjecaj informacijskog sustava na razvoj javne uprave}}, } @mastersthesis{efos:2883, author = {{Mijatović, Josip}}, title = {{Upravljanje zaposlenicima u uvjetima digitalizacije}}, } @mastersthesis{efos:1773, author = {{Zec, Nedjeljko}}, title = {{Marketing strategija dućana iz susjedstva}}, } @mastersthesis{efos:1683, author = {{Milković, Luka}}, title = {{Alati za pretraživanje i analizu internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:1670, author = {{Potočki, Maja}}, title = {{Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:1699, author = {{Kljajić, Katarina}}, title = {{Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije}}, } @mastersthesis{efos:1612, author = {{Jelačić, Maja}}, title = {{Modeli promocije selektivnog oblika turizma u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1714, author = {{Rist, Anja}}, title = {{Odnosi s javnošću i publicitet u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1477, author = {{Sikra, Franciska}}, title = {{Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1533, author = {{Petrović, Mirta}}, title = {{Korištenje multimedije na primjeru uslužnog modela obrazovanja}}, } @mastersthesis{efos:1520, author = {{Čačić, Sanja}}, title = {{Poduzetničke prilike u turističkoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{efos:1312, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Uporaba Google Analyticsa u analizi poslovnog web-sjedišta}}, } @mastersthesis{efos:1493, author = {{Berečić, Dario}}, title = {{Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku}}, } @mastersthesis{efos:1447, author = {{Banić Babec, Helena}}, title = {{Računalni kriminal kao prijetnja e - trgovini}}, } @mastersthesis{efos:1485, author = {{Colarić, Monika}}, title = {{Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:1465, author = {{Vuković, Krešimir}}, title = {{Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima}}, } @mastersthesis{efos:1377, author = {{Mioković, Matija}}, title = {{Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{efos:1432, author = {{König, Karlo}}, title = {{Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{efos:1418, author = {{Glavaš, Gabrijela}}, title = {{Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1435, author = {{Boni, Antonio}}, title = {{Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje}}, } @mastersthesis{efos:1775, author = {{Ćurić, Marijana}}, title = {{Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:1779, author = {{Gulam, Vice}}, title = {{Upravljanje odnosima s potrošačima usluga sportskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1259, author = {{Abramović, Antonija}}, title = {{Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1244, author = {{Tadić, Dražen}}, title = {{Društvene mreže kao kanal za oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:1243, author = {{Krgović, Dino}}, title = {{Utjecaj mobilnih aplikacija na suvremene poslovne aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:1207, author = {{Čamić, Ines}}, title = {{Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci}}, } @mastersthesis{efos:1305, author = {{Putarek, Ivana}}, title = {{Upravljanje turističkim događajem}}, } @mastersthesis{efos:1195, author = {{Žufika, Martina}}, title = {{Metodologija prodajnog poslovanja u B2B poduzećima}}, } @mastersthesis{efos:1167, author = {{Hrupek, Snježana}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof}}, } @mastersthesis{efos:1769, author = {{Dijan, Tanja}}, title = {{Polazište i priprema kreiranja konkurentnog grada kao brenda}}, } @mastersthesis{efos:1161, author = {{Bobić, Bojan}}, title = {{Primjena virtualne stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1307, author = {{Šandrk, Ivica}}, title = {{Turistički vodič kao donositelj odluke u procesu upravljanja grupom}}, } @mastersthesis{efos:1146, author = {{Stipetić, Zdravko}}, title = {{Analiza konkurentnosti poduzeća metalo-prerađivačke industrije u Brodsko-posavskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1096, author = {{Banoža, Marko}}, title = {{Prikriveno oglašavanje kroz ciklus filmova o James Bond-u}}, } @mastersthesis{efos:1141, author = {{Radulović, Filip}}, title = {{Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1116, author = {{Drnasin, Marko}}, title = {{Brendiranje regije Baranja}}, } @mastersthesis{efos:848, author = {{Stjepanek, Ivan}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4314, author = {{Nobilo, Ivana}}, title = {{ŽENA POTROŠAČ – OFFLINE I ONLINE}}, } @mastersthesis{efos:849, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Marketinške mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:844, author = {{Amidžić, Ivan}}, title = {{Utjecaj globalizacije i ICT sektora na svjetsko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:790, author = {{Peček, Marina}}, title = {{Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi}}, } @mastersthesis{efos:4318, author = {{Sataić, Ivana}}, title = {{BRENDIRANJE USLUGE KLINIČKIH ISPITIVANJA LIJEKOVA I DRUGIH MEDICINSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4315, author = {{Panjkret, Valentin}}, title = {{Odlučivanje o isplativosti investicije u farmaceutskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:4299, author = {{Maloča, Anamarija}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU NARUĈITELJA U JAVNOJ NABAVI}}, } @mastersthesis{efos:912, author = {{Valentak, Marijana}}, title = {{Upravljanje kvalitetom}}, } @mastersthesis{efos:475, author = {{Serdarušić, Ana}}, title = {{Potencijali E-učenja}}, } @mastersthesis{efos:368, author = {{Filipović, Mario}}, title = {{Povezanost organizacijskih aspekata podjele poduzeća i uspješnosti poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:465, author = {{Karaula, Katarina}}, title = {{Hotelijerska primjena E-poslovanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:464, author = {{Marijašević, Mirela}}, title = {{Pozicioniranje usluge na tržištu}}, } @mastersthesis{efos:400, author = {{Brdar, Tihana}}, title = {{Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efos:459, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Mobilno bankarstvo}}, } @mastersthesis{efos:580, author = {{Fabijanić, Kristijan}}, title = {{Medijski centar "Glas Slavonije"}}, } @mastersthesis{efos:500, author = {{Veselčić, Anja}}, title = {{Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta}}, } @mastersthesis{efos:556, author = {{Grofelnik, Deni}}, title = {{Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1866, author = {{Vlajčić, Marija}}, title = {{Prikriveno oglašavanje na filmu}}, } @mastersthesis{efos:547, author = {{Loina, Marko}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:367, author = {{Čevelak, Antonija}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru osnovne škole}}, } @mastersthesis{efos:731, author = {{El-Ayedi, Sindi}}, title = {{Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:723, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Mikro-trenuci korisničkog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:309, author = {{Šimunović, Robert}}, title = {{Oglašavanje na pretraživačkoj mreži Google Adwords}}, } @mastersthesis{efos:346, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka}}, } @mastersthesis{efos:357, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{Značajke Online brandinga}}, } @mastersthesis{efos:353, author = {{Erić, Emil}}, title = {{Marketinški potencijal Instagrama}}, } @mastersthesis{efos:4311, author = {{Rekić, Eduard}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU}}, } @mastersthesis{efos:199, author = {{Oužecky, Antonela}}, title = {{Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA}}, } @mastersthesis{efos:192, author = {{Galović, Andrea}}, title = {{Etika i moral u suvremenom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efos:191, author = {{Maleta, David}}, title = {{Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:190, author = {{Epert Hećimović, Anita}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća}}, } @mastersthesis{efos:898, author = {{Tokić Španja, Iva}}, title = {{Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:122, author = {{Katava, Lara}}, title = {{Marketing u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:120, author = {{Morović, Boris}}, title = {{Osobno brandiranje u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:904, author = {{Ćurić, Mislav}}, title = {{Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište}}, } @mastersthesis{efos:64, author = {{Škegro, Ivana}}, title = {{Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži}}, } @mastersthesis{efos:823, author = {{Mašić, Dino}}, title = {{Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom}}, } @mastersthesis{efos:10, author = {{Bubalo, Zvonimir}}, title = {{Optimizacija multimedije}}, } @mastersthesis{pfos:222, author = {{Radat, Barbara}}, title = {{POSLOVNI PLAN ZA PROIZVODNJU ČEŠNJAKA}}, } @mastersthesis{pfos:616, author = {{Dugandžić, Matea}}, title = {{ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA PODUZEĆA ASKUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{pfos:343, author = {{Brkić, Ivan}}, title = {{Multifunkcionalne fotovoltaičke instalacije- Drvo života TM}}, } @mastersthesis{pfos:238, author = {{Tušek, Karolina}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{pfos:243, author = {{Stažnik, Ivica}}, title = {{Tržište češnjaka u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{pfos:432, author = {{Gorup, Anja}}, title = {{INTENZIVNOST STOČARSKE PROIZVODNJE NA PODRUČJU OSJEČKO – BARANJSKE ŽUPANIJE U 2012. GODINI}}, } @mastersthesis{pfos:622, author = {{Đurković, Ivan}}, title = {{EKONOMSKA ANALIZA PROIZVODNJE MLIJEKA NA FARMI „KOKIĆ“}}, } @mastersthesis{pfos:561, author = {{Nuić, Ivana}}, title = {{MONETARNI SUSTAV I REŽIM DEVIZNOG TEČAJA}}, } @mastersthesis{pfos:536, author = {{Križanac, Marko}}, title = {{KONKURENTNOST HRVATSKE PROIZVODNJE PŠENICE}}, } @mastersthesis{efos:2371, author = {{Batinac, Saša}}, title = {{Strateški menadžment poslovnog sustava s posebnim osvrtom na primjenu jednostavnih softverskih rješenja u poslovanju}}, }