master's thesis
Creating image and reputation management of cultural institutions on social networks and the Internet, using the example of the Dubrovnik Summer Festival

Mario Gigović (2017)
University of Zagreb
Academy of dramatic art
Producing Department
Cite this document...

Gigović, M. (2017). Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787

Gigović, Mario. "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787

Gigović, Mario. "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787

Gigović, M. (2017). 'Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, accessed 22 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787

Gigović M. Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of dramatic art; 2017 [cited 2019 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787

M. Gigović, "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787