University of Zagreb Faculty of Agriculture Department of Marketing in Agriculture
Cite this document
Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 31 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2020 [cited 2023 January 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737