prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
No public access
master's thesis
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Radoš, Ivan (2018)
Algebra University College

Cite this document

Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Master's thesis, Algebra University College, accessed 11 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2018 [cited 2020 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Islandora Bookmark - Please login to use this feature