prikaz prve stranice dokumenta Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova
Split: College of Management and Design Aspira, 2019. urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, Antonio
ASPIRA University of Applied Sciences

Cite this document

Akmadžić, A. (2019). Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova (Master's thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, A. (2019). 'Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova', Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić A. Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova [Master's thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

A. Akmadžić, "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova", Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Please login to the repository to save this object to your list.