prikaz prve stranice dokumenta Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat

Kalebota, Marin (2019)
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Kalebota, M. (2019). Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota, Marin. "Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota, Marin. "Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota, M. (2019). 'Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 05 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Kalebota M. Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2019 [cited 2020 July 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

M. Kalebota, "Uspješna komunikacija kao temelj poslovanja u turizmu – engleski jezik kao najvažniji alat", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:160671

Islandora Bookmark - Please login to use this feature