prikaz prve stranice dokumenta Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Split: College of Management and Design Aspira, 2021. urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria
ASPIRA University of Applied Sciences

Cite this document

Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Undergraduate thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 21 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Undergraduate thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Please login to the repository to save this object to your list.