prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša
Split: College of Management and Design Aspira, 2021. urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea
ASPIRA University of Applied Sciences

Cite this document

Majić, T. (2021). Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša (Master's thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, T. (2021). 'Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša', Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 27 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić T. Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša [Master's thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

T. Majić, "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša", Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Please login to the repository to save this object to your list.