prikaz prve stranice dokumenta Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a
Zagreb: College of Management and Design Aspira, 2021. urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela
ASPIRA University of Applied Sciences

Cite this document

Sulejman, I. (2021). Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a (Master's thesis). Zagreb: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, I. (2021). 'Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a', Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman I. Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a [Master's thesis]. Zagreb: ASPIRA University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

I. Sulejman, "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a", Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Please login to the repository to save this object to your list.