prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova
Split: College of Management and Design Aspira, 2017. urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay
ASPIRA University of Applied Sciences

Cite this document

Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Master's thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 14 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Master's thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 April 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Master's thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Please login to the repository to save this object to your list.