master's thesis
Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. urn:nbn:hr:251:318523

Pintarić, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Pintarić, M. (2022). Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523

Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523

Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523

Pintarić, M. (2022). 'Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 27 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523

Pintarić M. Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2024 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523

M. Pintarić, "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523

Please login to the repository to save this object to your list.