master's thesis
Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Šimunović, I. (2020). Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, Iva. "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, Iva. "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, I. (2020). 'Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović I. Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

I. Šimunović, "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Islandora Bookmark - Please login to use this feature