master's thesis
Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:251:818950

Popović, Srđan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Popović, S. (2020). Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950

Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950

Popović, Srđan. "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950

Popović, S. (2020). 'Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950

Popović S. Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950

S. Popović, "Brendiranje grada kao kulturne destinacije na primjeru grada Vukovara", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:818950

Please login to the repository to save this object to your list.