master's thesis
Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda
Specijalistički završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Finance and Accounting

Cite this document

Grdanjski, V. (2021). Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, V. (2021). 'Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 30 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski V. Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2022 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

V. Grdanjski, "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Please login to the repository to save this object to your list.