Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, Dominik
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić Chair of Economics, Management and Marketing
Cite this document
Vajda, D. (2020). Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda, D. (2020). 'Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
Vajda D. Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431
D. Vajda, "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431