prikaz prve stranice dokumenta Unapređenje prodaje kao element promocije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Unapređenje prodaje kao element promocije
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Kokić, I. (2020). Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana. "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana. "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, I. (2020). 'Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 04 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić I. Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2022 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

I. Kokić, "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Please login to the repository to save this object to your list.