Matoš, M. (2019). Marketinške strategije i strateško pozicioniranje poduzeća : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:860764
Matoš, Mateja. "Marketinške strategije i strateško pozicioniranje poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:860764
Matoš, Mateja. "Marketinške strategije i strateško pozicioniranje poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:860764
Matoš, M. (2019). 'Marketinške strategije i strateško pozicioniranje poduzeća : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 31 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:860764
Matoš M. Marketinške strategije i strateško pozicioniranje poduzeća : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2019 [cited 2023 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:860764
M. Matoš, "Marketinške strategije i strateško pozicioniranje poduzeća : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:860764