Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. urn:nbn:hr:129:338091
Krstin, Filip
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić Chair of Economics, Management and Marketing
Cite this document
Krstin, F. (2019). Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091
Krstin, Filip. "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091
Krstin, Filip. "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091
Krstin, F. (2019). 'Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 28 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091
Krstin F. Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2019 [cited 2023 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091
F. Krstin, "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091