prikaz prve stranice dokumenta Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija
Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, Gabriela
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Dulibić, G. (2016). Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, Gabriela. "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, Gabriela. "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, G. (2016). 'Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić G. Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2016 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

G. Dulibić, "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Please login to the repository to save this object to your list.