prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru
Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Džolić, M. (2017). Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, M. (2017). 'Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić M. Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

M. Džolić, "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Please login to the repository to save this object to your list.