prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije
Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Please login to the repository to save this object to your list.