Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki

Petra Savić (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document

Savić, P. (2017). Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, P. (2017). 'Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 21 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić P. Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

P. Savić, "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293