Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 28 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2023 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624