undergraduate thesis
Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije

Sarah Monika Kišberi (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624