prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije
Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations

Cite this document

Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 29 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2022 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Please login to the repository to save this object to your list.