prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima
Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Blažević, A. (2017). Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević A. Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

A. Blažević, "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Please login to the repository to save this object to your list.