Barac, B. (2017). Važnost primjene strategije komuniciranja u odnosima s javnošću (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:926445
Barac, Božidarka. "Važnost primjene strategije komuniciranja u odnosima s javnošću." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:926445
Barac, Božidarka. "Važnost primjene strategije komuniciranja u odnosima s javnošću." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:926445
Barac, B. (2017). 'Važnost primjene strategije komuniciranja u odnosima s javnošću', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 21 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:926445
Barac B. Važnost primjene strategije komuniciranja u odnosima s javnošću [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2023 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:926445
B. Barac, "Važnost primjene strategije komuniciranja u odnosima s javnošću", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:926445