Warning message

This object is not active. Metadata may not display correctly.
professional thesis
Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači
Details
TitlePsihologija u marketingu - djeca kao potrošači
AbstractMnoge tvrtke i njihovi marketinški stručnjaci puno ulažu u oglašavanje. Bilo da se radi o televizijskom oglašavanju, Internet oglašavanju ili nekoj drugoj vrsti, bitno je da se dopre do potrošača. Kada djeca postanu ciljana tržišna skupina, stvari su ipak drugačije. Poznato je da djeca ako su mlađa, koncentracija im je slabija. Žarko žele neku igračku, dobiju ju i nakon dan-dva nisu baš više zainteresirani. Kako odrasle uvjeravaju da je njihov proizvod baš ono što žele i baš ono što trebaju, marketinški stručnjaci imaju sličan posao kada se radi o djeci. Kako uvjeriti dijete da je nešto tako šljokasto, lijepo, nježno, slatko, primamljive boje baš ono što dijete želi? Upravo tako ga treba prikazati. Kojim se to trikovima tvrtke služe kako bi povećale našu potrošnju? Prilikom kupovine mislimo da sasvim slučajno odaberemo neki proizvod. No je li to zaista tako? Kako su neke tvrtke uspjele učiniti da njihovi proizvodi postanu nezamjenjivi? U ovom radu bavit ćemo se primjerima raznih tvrtki koje su uspjele od jednog svog proizvoda stvoriti čitav bend. Provest ćemo istraživanje i otkriti na koji način djeca utječu na "nas" kao potrošače, kako tvrtke utječu na djecu kao potrošače i kako u njima razvijaju potrošački mentalitet.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, marketing, psihologija marketinga, djeca, potrošači, oglašavanje, marketinški stručnjaci, tvrtke, reklame, televizija, Coca-cola, Lego, Barbie, IKEA, svijest, marketing, children, consumers, psychology, target market, mentality, companies, purchasing

The object has been removed.