prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Yousri, H. (2018). Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, H. (2018). 'Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri H. Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

H. Yousri, "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Please login to the repository to save this object to your list.