prikaz prve stranice dokumenta Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Majić, I. (2018). Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, I. (2018). 'Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić I. Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

I. Majić, "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Please login to the repository to save this object to your list.