prikaz prve stranice dokumenta Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:871285

Jović, Emilija-Antonija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Jović, E. A. (2018). Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović, E. A. (2018). 'Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović EA. Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

E. A. Jović, "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Please login to the repository to save this object to your list.