Skip to main content
Hrvatski
Home
About ZIR
Contact
Instructions and manuals
Croatian Digital Theses Repository
National and University Library in Zagreb
Browse
By Year
By Author
By Higher education institution
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4305
professional thesis
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Details
Title
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Abstract
Zahvaljujući umjerenoj klimi, povoljnu položaju i zemljišnoj raznolikosti te dugogodišnjoj kulturi i tradiciji, Republika Hrvatska ima velik potencijal razvijati se kao zemlja vina. Nažalost, tek je neznatan broj hrvatskih proizvođača poznat u svjetskim i europskim krugovima. Preduvjet za pozicioniranje na vlastitu tržištu, kao i europskom i svjetskom, jest razvoj zajedničke marketinške strategije koja će sadržavati i ujedinjavati raznolike elemente svih hrvatskih vinskih regija (Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Hrvatska Istra i Primorje te Dalmacija). Ovaj rad prikazuje teorijske spoznaje povezane s ovom temom te mu je cilj prikazati rezultate dobivene jednogodišnjim internetskim istraživanjem Tržišna orijentacija i poduzetnički učinak kod malih vinara u Republici Hrvatskoj kako bi se stvorio što bolji uvid u trenutačno stanje. U radu su prikazani rezultati dobiveni na uzorku od 49 hrvatskih vinara, pri čemu su jasno vidljive nejednakosti među vinskim regijama Hrvatske, što je otegotna činjenica u razvoju jedinstvene nacionalne marketinške strategije, a ujedno potvrđuje hipotezu da je potrebno smanjiti razlike među regijama kako bi se uspješno razvila nacionalna marketinška strategija. Hrvatski vinari, kao i većina drugih svjetskih vinara, i dalje su orijentirani na proizvod, a izostanak rezultata na međunarodnom tržištu opravdavamo nedovoljnom marketinškom aktivnošću vinara i nedovoljnom orijentiranošću prema potrošaču i postizanju njegova zadovoljstva.
Subjects
DRUŠTVENE ZNANOSTI, mali vinari, vinske regije, marketinške strategije, brend, Hrvatska, small wine producers, wine regions, marketing strategies, brand, Croatia
Request a copy
of the document
The object has been removed.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4305