prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:292141

Štivić, Matko
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Štivić, M. (2016). Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292141

Štivić, Matko. "Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292141

Štivić, Matko. "Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292141

Štivić, M. (2016). 'Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292141

Štivić M. Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292141

M. Štivić, "Istraživanje tržišta kulturne i kreativne industrije u gradu Osijeku na primjeru filmske industrije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292141

Please login to the repository to save this object to your list.