prikaz prve stranice dokumenta Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu
Studija slučaja: Podravka d.d.
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Tokić Španja, I. (2016). Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d. (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, Iva. "Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, Iva. "Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, I. (2016). 'Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja I. Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d. [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

I. Tokić Španja, "Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Please login to the repository to save this object to your list.