Warning message

This object is not active. Metadata may not display correctly.
professional thesis
Brendiranje usluge kliničkih ispitivanja lijekova i drugih medicinskih proizvoda
Details
TitleBrendiranje usluge kliničkih ispitivanja lijekova i drugih medicinskih proizvoda
AbstractRazvoj lijeka ili medicinskog proizvoda zahtijeva dugo vremensko razdoblje ispitivanja, izdašna financijska ulaganja te nosi određeni rizik. Kako bi farmaceutska poduzeća na tržište plasirala nove lijekove ili medicinske proizvode, prethodno se moraju provesti klinička ispitivanja. Svrha i cilj provođenja ovih ispitivanja je procjena koristi i rizika primjene novog lijeka u široj populaciji pa tako svako kliničko ispitivanje daje odgovore na određena klinička pitanja. S obzirom na trend globalizacije klinička ispitivanja danas su globalna usluga i mogu se provoditi na nekoliko dijelova svijeta istovremeno. Ova činjenica u fokus stavlja pitanje važnosti brendiranja usluge kliničkih ispitivanja lijekova i drugih medicinskih proizvoda i izgradnje međunarodno priznate marke i njezine integracije u medicinsku, društvenu i ekonomsku sferu što je tema ovog završnog rada.
Subjectsklinička ispitivanja, lijekovi, medicinski proizvodi, brend, marka, brendiranje, clinical testing, medicine, medical products, brand, branding, DRUŠTVENE ZNANOSTI

The object has been removed.