prikaz prve stranice dokumenta Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović-Špika, Zdenka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Miljanović Špika, Z. (2017). Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Zdenka. "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Zdenka. "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Z. (2017). 'Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika Z. Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Z. Miljanović Špika, "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Islandora Bookmark - Please login to use this feature