undergraduate thesis
Marketing u hotelskom poslovanju

Lara Katava (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Metadata
TitleMarketing u hotelskom poslovanju
AuthorLara Katava
Mentor(s)Drago Ružić (thesis advisor)
Abstract
Ubrzan razvoj tehnologije, učestale promjene u poimanju modernoga, kulturne i socijalne razlike, globalizacija, te još mnogo toga je dovelo zapravo do situacije u kojoj postoji velika razina neizvjesnosti, a i rizičnosti okoline. Zbog toga je za donošenje odluka potrebna velika količina pouzdanih informacija i znanja. Informacije i znanje su danas jedan od najvažnijih resursa koji utječu, kako na poslovne odluke, isto tako i na odluke potrošača o kupnji. S tim su se, danas, povećale potrebe, zahtjevi i želje potrošača koji igraju veliku ulogu u određenom gospodarstvu, a utječu i na mnoge poslovne odluke poduzeća. Naime, poduzeće, kako bi donijelo određenu poslovnu odluku, npr. o uvođenju nekog inovativnog proizvoda, prije svega, treba odlučiti koja je njegova ciljna skupina, a zatim ispitati mišljenja, potrebe, zahtjeve i želje potrošača o tom proizvodu. Ključnu ulogu u ispitivanju potreba, želja i zahtjeva potrošača ima marketing, odnosno marketinške aktivnosti. Naime, marketing je disciplina koja povezuje poduzeća s tržištem, odnosno s potrošačima. Marketing ne bi postojao bez tržišta na kojem se susreću prodavatelji i potrošači, odnosno kupci. Cilj marketinga je privući ciljnu skupinu potrošača, odnosno kupaca. Postoji marketing različitih gospodarskih djelatnosti, međutim, predmet ovog završnog rada je marketing u hotelskom poslovanju, dok je cilj završnog rada objasniti ovu vrstu marketinga na teoretskom i praktičnom aspektu. Na samom početku završnog rada govorit će se o tržištu hotelskih proizvoda i o osobitostima marketinga u hotelskom poslovanju, dok će se u istraživačkom djelu objasniti marketing putem interneta i društvenih mreža na primjeru hotela Osijek i Zoo hotela, što će se i usporediti.
Committee MembersDrago Ružić (committee chairperson)
Davorin Turkalj (committee member)
Blaženka Hadrović Zekić (committee member)
GranterJosip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Lower level organizational unitsChair of Marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-03-22
Parallel keywords (Croatian)marketing u hotelskom poslovanju tržište hotelskih proizvoda
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349111
CommitterGordana Kradijan