Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Životni ciklus proizvoda

Marija Vranjković (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Metadata
TitleŽivotni ciklus proizvoda
AuthorMarija Vranjković
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Proizvod je sve ono što se može ponuditi na tržištu, a zadovoljava određenu potrebu. Proizvodi prolaze životni ciklus koji je važan koncept posebno u današnjem vremenu, vremenu jake konkurencije. Svaki proizvod ima ograničen vijek trajanja, te prolazi fazu uvođenja na tržište, fazu rasta, fazu zrelosti, te fazu opadanja. Faza uvođenja proizvoda na tržište je razdoblje sporog rasta i velikih troškova. Faza rasta je razdoblje osvajanja tržišta i povećanja profita. Faza zrelosti je razdoblje opadanja prodaje. Faza opadanja je razdoblje u kojem dolazi do pada prodaje i profita zbog tehnološkog napretka, promjena potreba potrošača, povećane domaće i inozemne konkurencije, te je jedino rješenje povlačenje proizvoda sa tržišta.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Davor Dujak (committee member)
Ivan Ferenčak (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-03-30
Parallel keywords (Croatian)proizvod životni ciklus proizvoda Plidenta
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221075
CommitterGordana Kradijan