prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal za oglašavanje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao kanal za oglašavanje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Tadić, D. (2017). Društvene mreže kao kanal za oglašavanje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, D. (2017). 'Društvene mreže kao kanal za oglašavanje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić D. Društvene mreže kao kanal za oglašavanje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2021 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

D. Tadić, "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Islandora Bookmark - Please login to use this feature