Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promocijske aktivnosti bankarstva (Internet bankarstvo, mobilno bankarstvo...)

Marija Papić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitlePromocijske aktivnosti bankarstva (Internet bankarstvo, mobilno bankarstvo...) : Diplomski rad iz predmeta Ponašanje potrošača
AuthorMarija Papić
Mentor(s)Zdravko Tolušić (thesis advisor)
Abstract
U današnje vrijeme, vrijeme promjena i konkurencije, važnost marketinga i promocijskih aktivnosti od velikog je značaja za bilo koji gospodarski subjekt. Gospodarski subjekt, ukoliko želi opstati na tržištu i razvijati svoje poslovanje, mora odrediti svoje ciljeve, stvoriti dobru marketinšku strategiju i u svim poljima nastojati se prilagoditi korisniku. Kontinuirani razvoj tehnologije uvjetuje značajne promjene u poslovanju svih gospodarskih subjekata, pa tako i banaka. Napretkom tehnologije i razvojem Interneta sve više subjekata se koristi ovim načinom u svakodnevnom životu, s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme. Internet, kao svjetska globalna komunikacija, omogućava dostupnost velike količine podataka i usluga korisnicima iz bilo kojeg dijela svijeta. Korisnici bankarskih usluga, u nedostatku vremena, žele što jednostavniji i brži pristup željenim uslugama, ne gledajući na vrijeme kada se transakcije izvršavaju. Stoga, ne čudi da tradicionalni oblik izvršavanja bankarskih usluga sve više zamjenjuju Internet bankarstvo i mobilno bankarstvo. Internet i mobilno bankarstvo omogućili su korisnicima da u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta izvrše uplatu ili bilo koju drugu transakciju, a da pri tome nema dugih čekanja u redovima i osobne prisutnosti. Banke, ukoliko žele ići u korak s vremenom i osigurati svoj opstanak na tržištu, te privući i zadržati klijente, moraju odgovarati na potrebe svojih klijenata i time stvoriti lojalnost i njihovo povjerenje. U prvom dijelu ovog rada prikazat će se metodološki pristup, definirati pojam marketinga i promocije, te njihovo značenje za banku i njezino poslovanje. Nakon toga, prikazat će se promocijske aktivnosti bankarstva i promotivni miks banke. U zadnjem dijelu rada biti će predstavljen primjer funkcioniranja mobilnog bankarstva na primjeru Privredne banke Zagreb.
Committee MembersZdravko Tolušić (committee chairperson)
Branko Matić (committee member)
Maja Lamza Maronić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-04-05
Parallel keywords (Croatian)promocijske aktivnosti banaka internet bankarstvo mobilno bankarstvo promotivni miks banke
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, knjižničar sastavio ključne riječi
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:758399
CommitterGordana Kradijan