undergraduate thesis
Marketinške strategije Wal-Marta

Antonia Than (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Metadata
TitleMarketinške strategije Wal-Marta
AuthorAntonia Than
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Strateško razmišljanje danas predstavlja novo gledište u području marketinga. Marketing se suočava sa formuliranjem i uvođenjem marketing programa za podršku i perspektive strateškog marketinga s posebnim pogledom na važnost, ulogu, razvoj i karakteristike marketinške strategije. Marketinške strategije se usmjeravaju na načine kojima se poduzeće, izgrađujući kapital na vlastitim snagama, nastoji pozitivno razlikovati od svojih konkurenata. Drugačije rečeno, strategija marketinga sastoji se od odabira i analize ciljnog tržišta (skupina ljudi kojoj organizacija želi prodavati svoje proizvode), te kreiranja i održavanja odgovarajućeg marketinškog mixa (proizvod, cijena, distribucija i promocija) koji će zadovoljiti potrebe ljudi. Ona sadrži plan za najbolju i najefikasniju upotrebu sredstava organizacije i taktiku za ostvarenje njenih ciljeva. Dobra marketinška strategija treba biti karakterizrana kao jasna tržišna definicija, dobar spoj organizacijskih snaga i potreba tržišta, te i superioran nastup u odnosu na konkurenciju u ključnim faktorima svojih poslovnih uspjeha. „Svi ljudi mogu vidjeti taktike kojima pobjeđujemo, ali nitko ne može vidjeti strategiju iz koje je pobjeda nastala.“(Sun Tzu). Danas nam znanost pruža mnoge odgovore, na nevjerojatne načine pomiče svoje granice i bilježi vrhunske napretke u mnogim područjima ljudi i poduzeća. Unatoč tome, postavlja se pitanje kako postići pobjedu u izboru strategije. Jer danas poduzeće ne može konkurirati drugima i voditi uspješno poslovanje bez odabrane dobre marketinške strategije. U ovom radu osvrnut ću se na djelovanje marketinških strategija u poduzećima, te sam za primjer istog odabrala „Wal-Mart“, jednoga od najvećih trgovinskih poduzeća na svijetu.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Drago Ružić (committee member)
Sunčica Oberman Peterka (committee member)
GranterJosip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Lower level organizational unitsChair of Marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeprofessional study commerce
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-04-01
Parallel keywords (Croatian)marketinške strategije Wal-Mart
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733
CommitterGordana Kradijan