master's thesis
Društveno odgovorno poslovanje i pregovaranje

Petra Kolesarić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Metadata
TitleDruštveno odgovorno poslovanje i pregovaranje
AuthorPetra Kolesarić
Mentor(s)Helena Štimac (thesis advisor)
Abstract
Glavni cilj ovoga rada je istražiti važnu ulogu društveno odgovornog poslovanja i pregovaranja, odnosno dokazati na koji je način povezano društveno odgovorno poslovanje s poslovnim pregovaranjem. Rezultati istraživanja su analizirani kroz značaj društveno odgovornog poslovanja i pregovaranja na praktičnom primjeru koji dokazuje značaj društveno odgovornog poslovanja i pregovaranja u praksi poduzeća. Značaj društveno odgovornog poslovanja u praksi je bolje poslovanje uz niže troškove i veću dobit, te bolji imidž poduzeća, dok se značaj pregovaranja odnosi na uspostavljanje boljih poslovnih odnosa i suradnju između poduzeća, te širenje posla i poslovnih veza. Dobivene rezultate, kao i spoznaje trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za uočavanje važnosti društveno odgovornog poslovanja i pregovaranja.
Committee MembersHelena Štimac (committee chairperson)
Davor Dujak (committee member)
Mane Medić (committee member)
GranterJosip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Lower level organizational unitsChair of Marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-04-27
Parallel keywords (Croatian)društveno odgovorno poslovanje pregovaranje analiza slučaja
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698434
CommitterGordana Kradijan