prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Colarić, M. (2017). Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, Monika. "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić, M. (2017). 'Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Colarić M. Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

M. Colarić, "Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599430

Islandora Bookmark - Please login to use this feature