professional thesis
Pozicioniranje branda u svijesti potrošača

Natalija Memić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Metadata
TitlePozicioniranje branda u svijesti potrošača
AuthorNatalija Memić
Mentor(s)Mladen Pancić (thesis advisor)
Abstract
Proces stvaranja branda u glavi potrošača započinje od vizije, najprije se treba oblikovati misija koja je temelj identiteta, prema tome i temelj stvaranja identiteta marke, zatim se treba odabrati portfelj, ciljevi, strategija na što se nastavlja kreiranje marke - branding, upravljanje markom, a potom se nadovezuju inovacije koje učvršćuju identitet marke (a one se i nastavljaju na identitet definiran misijom). Pozicioniranjem se usmjeruju vrijednosne propozicije identiteta marke, a sve se to oblikuje u marketinški plan i konačno se stvara vidljiva veza branda s potrošačima posredstvom komuniciranja.
Committee MembersMladen Pancić (committee chairperson)
Mane Medić (committee member)
Boris Crnković (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelpostgraduate specialist
Study programmePostgraduate specialist study Organization and Management
Academic title abbreviationmag. spec.
Genreprofessional thesis
Language Croatian
Defense date2016-06-06
Parallel keywords (Croatian)Marka brand upravljanje markom emocionalni branding pozicioniranje branda
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735
CommitterGordana Kradijan