prikaz prve stranice dokumenta Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, Marina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Maurović, M. (2017). Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, Marina. "Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, Marina. "Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović, M. (2017). 'Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Maurović M. Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

M. Maurović, "Kreativnost u digitalnom marketingu na primjeru društvene mreže Instagram", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:441910

Islandora Bookmark - Please login to use this feature