prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Vukmir, M. (2017). Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, M. (2017). 'Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 01 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir M. Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

M. Vukmir, "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Islandora Bookmark - Please login to use this feature