prikaz prve stranice dokumenta Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga

Glibušić, Luka (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Glibušić, L. (2017). Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911

Glibušić, Luka. "Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911

Glibušić, Luka. "Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911

Glibušić, L. (2017). 'Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911

Glibušić L. Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911

L. Glibušić, "Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911

Islandora Bookmark - Please login to use this feature