prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Mikleušević, M. (2017). Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević, M. (2017). 'Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Mikleušević M. Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

M. Mikleušević, "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936

Islandora Bookmark - Please login to use this feature