prikaz prve stranice dokumenta Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva

Živković, Josipa (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Živković, J. (2018). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković, Josipa. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković, Josipa. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković, J. (2018). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 11 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković J. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

J. Živković, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Islandora Bookmark - Please login to use this feature