prikaz prve stranice dokumenta Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Sertić, I. (2018). Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, Ivana. "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić, I. (2018). 'Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Sertić I. Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

I. Sertić, "Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:798133

Islandora Bookmark - Please login to use this feature