prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Stanić, D. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, D. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2021 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

D. Stanić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Please login to the repository to save this object to your list.