prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Stanić, D. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, D. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

D. Stanić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Islandora Bookmark - Please login to use this feature